زایمان با هیپنوتیزم

زایمان با هیپنوتیزم

سالیان زیادی است که بر روی کاهش میزان درد ناشی از زایمان طبیعی ، مطالعه شده و روش های متفاوتی ارائه می گردد ؛ در بین روش های ارائه شده ، روش زایمان با هیپنوتیزم از بهترین آن ها می باشد ؛ چرا که سالهاست در سرتاسر جهان انجام شده و نتایج موفقیت آمیزی نیز به همراه داشته است ؛ اما در کشور اما برای اولین بار چند سال پیش در استان مشهد انجام شده و نتیجه آن نیز موفقیت آمیز بوده است.

زایمان با هیپنوتیزم

زایمان هیپنوتیزم چگونه است ؟

انجام زایمان طبیعی به روش هیپنوتیزم ، نیازمند شرکت در جلسه هایی در ماه های هفتم و هشتم بارداری می باشد ؛ در این جلسات تلاش می شود تا تصاویر خوشایندی از زایمان طبیعی ، در ذهن مادر شکل بگیرد.

در طی انجام زایمان طبیعی به روش هیپنوتیزم ، تلاش می شود تا ذهن مادر دور از اتاق زایمان و وقایع آن باشد ؛ بدین ترتیب وی در حین انجام زایمان دردی را احساس نمی کند.

هیپنوتیزم و درد زایمان

هیپنوتیزم و زایمان بی درد ، به مادران کمک می کند تا بدون عوارض ناشی از زایمان سزارین و بدون درد زایمان طبیعی ، فرزند خود را به دنیا بیاورند.

زایمان طبیعی با هیپنوتیزم در مشهد

دکتر اعظم رفیق ، جراح و متخصص زنان ، بهترین متخصص زنان در مشهد بوده و یکی از خدمات ایشان انجام زایمان طبیعی به روش هیپنوتیزم می باشد ، که نتایج بسیار مطلوبی نیز از آن دریافت کرده اند ؛ از سایر خدمات ایشان می توانیم به زایمان بی درد به روش اپیدورال ، وریدی و انتونوکس نیز اشاره کنیم.

هزینه زایمان طبیعی با هیپنوتیزم

هزینه زایمان هیپنوتیزم ، با توجه به تعداد جلسات پیش از زایمان متفاوت می باشد ؛ بانوانی که قصد انجام زایمان طبیعی به روش هیپنوتیزم را دارند ، جهت اطلاع از هزینه آن باید به جراح و متخصص زنان و زایمان مراجعه نمایند.

پاسخ

پنج × 3 =

Call Now Buttonتماس با دکتر رفیق