زایمان بی درد در مشهد

زایمان بی درد در مشهدزایمان بی درد در مشهد

زایمان بی درد در مشهد : سالهاست که پزشکان مطالعات بسیاری در زمینه کاهش میزان درد ناشی از زایمان طبیعی ، انجام می دهند و روش های بسیاری را نیز ارائه داده اند ؛ در میان روش های ارائه شده ، زایمان بی درد با هیپنوتیزم ، یکی از بهترین ها بوده است ؛ چرا که سالیان سال است در سراسر جهان به علت نتایج موفقیت آمیزی که به همراه داشته مورد استقبال قرار گرفته و انجام می شود ؛ اما در ایران برای اولین بار چند سال پیش در استان مشهد انجام شده و نتیجه آن نیز موفقیت آمیز بوده است .

دکتر رفیق جراح و متخصص زنان ، بهترین متخصص زنان در مشهد ، چندین سال است که در زمینه زایمان با هیپنوتیزم در حال فعالیت بوده و نتایج مطلوبی را نیز دریافت کرده اند .

جهت کسب اطلاع از راه های ارتباطی با دکتر اعظم رفیق ، بهترین جراح و متخصص زنان در مشهد ، می توانید به صفحه تماس با ما سایت مراجعه نمایید .

زایمان بي درد با هیپنوتیزم در مشهد

زایمان طبیعی با هیپنوتیزم ، نیازمند شرکت در جلسات مورد نیاز در ماه های هفتم و هشتم بارداری می باشد ؛ در این جلسات ، تلاش می شود تا در ذهن مادر تصاویر خوشایندی از زایمان شکل بگیرد .

در حین انجام زایمان طبیعی به این روش ، جراح و متخصص زنان تلاش می کند تا ذهن مادر در جایی به دور از اتاق زایمان و وقایع آن باشد ؛ بدین ترتیب مادر در حین انجام زایمان ، هیچ گونه دردی را احساس نمی کند .

با انجام این روش از زایمان طبیعی ، علاوه بر عدم احساس درد توسط مادر ، عوارض ناشی از زایمان سزارین ، نیز بسیار کاهش یافته و مادر بدون عوارض و درد ، فرزند خود را به دنیا می آورد .

پاسخ

8 − یک =

Call Now Buttonتماس با دکتر رفیق